Pages

Tuesday, July 6, 2010

tak mungkin kerana sayang..



ermm.. after 5 bulan lebih..aku lari dr manusia itu..wat n pasai apalah aku dok leh ingt balik kt dia...aduhai sungguh hampehh..akibatnya en.h jdk mangsa aku,,di abaikan oleh aku dek perasaan yg ilang ntah pergi mana...dah merajuk org tua tu..huhuh padan lah ngan muka aku,,balik naik bas,,huhuhu...

aku pun pelik apa lah yg aku takjub sgt lepas tgk fb mamat xcukup umur tu,,ermm yg pasti aku tau die dah ada pengganti aku..well aku pun ada..muahahah (tapi die tgh merajuk lah pulak).

bak kata lgu si alyah tu..

'sekali...sekala ada
rasa rindu yg dtg tiba2,
takkkkkkkkkkkkk mungkin kerana sayang,
cuma kdg aku terkenang...,

terkenang!!!! tu jek sebenarnya..
tapi iku hati mati ikut rasa merajuk dah die..huhu..
sungguh aku xsengaja buat die terasa atau nak abaikan die..
ermm balik ni nak pujuk lah..td aku kuar tgk die dah xde kt meja die..hilang ntah g mana,,nak kata g toilet sure2 die kena lalu depan aku.
tunjuk feel plak nak kuar xbgtau aku..huhuu...bila aku turun kete die pun xde..sah dah meronda...

naiklah aku bas ke tempat kerja..balik kang pun sama...huhu
mmg lah aku bole berdikari tp tup2 ilang jerk xnampak2 bayang..huhuh..
xperlah org nak majuk sgt...
mcm mana nak pujuk ek..duit dah lah xde ni..nak blanja kfc pun nak ke die...
huhuhu...

ermm xberbaloi tol aku ingt kat bdk xcukup umur tu,,dah xpasal2 kena pujuk en.h tercayang..huhuh..
selepas ni aku berjanji insyaAllah xnk tgk fb bdk tu lg..tp kalau gatal tertegk..ermmm nekad aku xkan tgk lg...buat spoil mood jek..

kalau die bole teruskan hidup die dgn happy tanpa aku kenapa x aku..aku akan lebih
happy dari die..percayalah...

2 comments:

  1. hahahahah...padam muka hg....
    biar dia sejuk lu...
    nanti dah lama sikit pujuk la balik....
    selamat bjaya ya

    ReplyDelete
  2. bukan takat dah sejuk dag beku mcm ais batu,..

    ReplyDelete