Pages

Sunday, March 6, 2011

terjumpa sesuatu dengan sengaja

hai cian blog aku ni..
lama tol xupdate..
huhu bz...
kunun...

but betul lah aku bz lately dengan keje2 yg tibe menyemak atas meja,dengan report yg makin banyak nak kena submit,dengan kursus dan taklimat,dengan kelas-kelas yg masyuk untuk dihandle,alahai nak meeting lak ...ada lak nyelit kot rezeki kena g intibiu keje baru,,huhu moga rezeki itu untukku Amin...

blog ni dah bersawang tebal kot sama mcm belakang pc aku yg bersawang..hai nampak sgt xsempat..alaah belakang sapa nak tgk..kikikih...
jgn lupa password mcm hari tu sudah..hahaha

tp bila otak serabut,kepala pening rasa nak hantuk kat dinding,hati berkebun bunga mcm pesta flora kat putrajaya nu..(xnah pg pun kui..kui...)
jiwa kacau ..xpun bah dlm ati dan yg paling penting apa pun feeling aku tp aku xleh nak share ngan sape2 barulah aku ingat aku ada blog rupanya..huhuhu ..blog pagesku ..sori jgn kecik ati yer...

so kali ni apa lak feel aku.

suke = ada lah sikit
sonok = sonok gak td g tesco jupa geetha classmate masa form5 hahah she's getting married this jun ker julai ek..lupa lak..
happy = sebb lama dah xdating td dating lah jap ngan en.H otw g tesco..huhu
sedih = xkot sebb xde citer sedih pun sejak tragedi bodo itu..
teruja = xde pun

alahai ntah haper lak feel aku kali ni..

k lah..aku pun xtau apa yg aku feel hari ni..
mcm xde perasaan jer..
yer rsnya aku mcm xde perasaan lepas aku terjumpa sesuatu dengan sengaja...hahaha
yup 100% yakin mmg xrasa apa..
maybe ubatnya cukup mujarab kot this time..hahah
sakit yang hilang mungkin sebb masa ...
kalo dulu terjumpa sesuatu itu hilang mood 1 hari,seminggu ,,sebulan pun mau.. tp hari ini..erkk aku leh g tesco shoping kertas A4 berbundle2 ..hahah (brg opis lah),
leh makan sepinggan nasik penuh yg selalu aku mintak "separuh yer bang" tokey kedai pun pelik kot.

apa pun perasaan aku kali ini mungkin kerana ALLAH berikan aku sesuatu

Sebab
REDHA itu yg pasti..dari dulu sampai bila-bila ..
dan demi ALLAH aku doakan die bahagia..
walau mungkin die xpenah tau aku doakn yg terbaik untuk die dr jauh
dan walaupun aku tak pernah ada lagi dalam hati die...
walaupaun aku jumpa sesuatu itu dengan sengaja...

No comments:

Post a Comment