Pages

Monday, July 26, 2010

aku tak faham...


aku tak faham kenapa tiap kali ada problem die akan xdtg keje esoknyer. aku tak faham kenapa tiap kali die hangin mesti nak rem2 enjin kete. aku tak faham kenapa tiap kali ym die sembang tak macam mula2 kenal dulu. aku tak faham kenapa die tak nak cerita kalau ada xpuas ati ngan aku.. aku tak faham kenapa bila die kusut jek..die buat muka tapai basi kat aku..(mungcung leh ikat ngan reben) aku tak faham kenapa bila aku wat deq apa die komen dia kata aku wat muka..(dulu mula kenal aku mcm tu gak la..) aku tak faham kenapa sekarang die sgt berkira xmau duit aku.. aku tak faham kenapa sekarang nak pergi mana pun die xbgtau.. aku tak faham kenapa die suke letak shout pelik2 dekat ym.. paling aku tak faham kenapa die delete akaun fb die suddenly..


tau tak sumer tu wat aku kecik ati...


*gambar sekadar hiasan

2 comments:

  1. mcm berat je masalah ni?face it la gee....kalu tak face it tak tau masalah dia apa

    ReplyDelete