Pages

Thursday, September 2, 2010

ramadhan dan raya



huhu xtau nk type apa tajuk..
lately aku bz benda bukan dek kerana kerenah org2 kg yg hampeh,makanya blog ini pun aku xtgk...

sebelum terlambat selamat berpuasa aku ucapakan untuk diri aku sendiri..heheheheh,, dan jugak pada semua..

hari ni 24 ramadhan ada lagi tak sampai seminggu jek nak raya...aduhai...
kenapa aku aduhai...sebab :

1. apa pun dah xtau nak beli
2.baju org tempah pun belum aku siapkan lg..(yer ..cik intan nuraini sila trima kenyataan baju anda hanya akan sampai petang menjelang raya)
3. Kuih raya mak aku baru 3 jenih jek siap..(aduyai kena kes akak aku sibuk kelek anak busyuk die)
4.Mahligai mak n abah tercinta belum pun aku kemas-kemas untuk meriahkan suasana raya
5. kain baju raya aku belum pun aku sentuh..(kain telah dibeli 2 minggu sebelum puasa yer puan2)
6. kasut raya pun xde lagi (pakai siper croc jelah)
7. duit raya pun aku lum tukar lagi..
8. cuti raya pun aku xaplly lagi (aku xtau nak cuti ke dak sbb xtau nak perg beraya kemana)
9. tiket raya pun belum beli(hahaha bila plak aku kena baik bas)
10.kerete aku lum servis lagi (saja bagi cukup 10 benda)

waduh2 ..puasa kali ni,aku dah mcm saudara baru plak ,,dah xtau nak prepare apa ..ahaiii
semuanya adalah disebbkan xcukup masa...
nampaknyer aku kena gak amik cuti even mula2 aku piki wat per aku maik cuti taun2 lepas pun aku keje lg 1 day b4 raya.raya ke-3 pun dah keje balik..nampaknyer kenalah aku isi borang cuti walaupun aku xpayah isi borang pun..gediks jek makcik kemas tu sibuk suh aku isi borang ntah mana die nak submit borg aku.

huhu...nak cuti barape ari ek..alahai..lg 1 benda buat aku pening...

ahak dan sebelum aku kembali bz

selamat hari raya aku ucapkan pada kwn2 dan semua..
xspecialy cik siti alawiah,cik apple,dan cik intan nuraini
ampun maaf dipinta kiranya aku ada wat salah besar punyer dengan korang..
halalkan apa jua yg termakan dan terminum yng terambil ,terhilangkn ..apa jelah dari korng..
semoga persahabatan ini terus berkekalan..amin...

1 comment: