Pages

Wednesday, May 26, 2010

nasib kita tak serupa

1entry aku 2 minngu lepas..hahah..jgn ada yg tibe2 terasa,,pada sahabat yg terasa,,maaf aku xberniat membuat kau terasa..tidak juga aku tujukn itu untukmu..sekadar meluah rasa dihati ...bukn untuk semua cume pd seseorang...

i'am so sorry if make a feeling truth..

sekadar nak luahkan rasa,xsangka plak ada yg membaca,..huhuh..

hidup ni terlalu sukar dimengertikan...
kdg2 laluan yg ada agak sukar utk dilalui...
kdg2 bencana dtg ditengah jalan...
kdg2 hujan tiba di terik mentari...
kdg2 bah dtg tanpa sempat bersedia...
kdg2 patahnya dahan tempat berpaut...
kdg2 pintu tertutup tersepit jari...
kdg2 sunyi dlm gamatnyer suasana...

pd sahabat,jgn lah terasa,nasib kita takkan pernah sama...

1 comment:

  1. hidup kita adalah kisah yg telah kita persetujui dgn pcipta kita seblum kita dilahirkan..dan pastinya kita cukup kuat utk mharunginya...
    aku pernah berada sebawah2 khidupan-mjual brg rm10 di sekitar kl,aku pernah diuji dgn bkerja di bakers cottage...aku sedikit selesa di position skrg namun masih berusaha utk hidup....hidup tak berwarna warni tanpa dugaan hidup...berusaha n bsabar lah sahabatku...pasti ada sinar untuk mu jua..amin

    ReplyDelete